czwartek, 6 marca 2014

Motylkowo- czyli rzecz o kwiatach

 
W zeszłym roku w ogrodzie posadziliśmy mieszankę "kwiatów wabiących motyle". Nazbierałam z nich wielką torbę nasion. Jak moje niektóre koleżanki, które zadeklarowały, że lubią pielić, będą chciały przyjechać, to obsieję duże połacie łąk tymi roślinami.. Co wy na to koleżanki pielące?? Na zdjęciu motyl, który przysiadł na wieśniakowskim domu. Czy on jest tegoroczny, czy zeszłoroczny? Czy motyle żyją jeden rok? jeden dzień? Czy tak długo jak żółwie morskie?

Zdjęcie zostało wykonane w tym roku, jeszcze w lutym. Motylencja przysiadła na elewacji Wieśniakowskiego Domu;) Jestem przekonana, że zdjęcie urzekło Monie Motylkową, prawda Moniu?


5 komentarzy:

  1. Looks like 2013 model. Saw similar last summer in my area.

    OdpowiedzUsuń
  2. impossible, baterflaje nie przeżywają zimy... to najnowsza kolekcja spring/summer 2014!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech normalnie dech mi zaparło...mam nadzieję, że motyl którego mam na myśli, nie będzie jedno sezonowy. Piękne :) proszę o zakładkę specjalną...Żyjątka Wieśniakowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A miś Wiesniak tez sie liczy?

    OdpowiedzUsuń
  5. niech będzie...miś przedwodnik wśród żyjątek

    OdpowiedzUsuń