piątek, 11 kwietnia 2014

Miś Wieśniak, który wymyśla prawdopodobnie syzyfowe prace..

Wokół stodoły pięknie pobielonej rośnie hałda perzowiska-pokrzywiska. Miś Wieśniak wyobraził sobie, że wokół stodoły rosnąć będą kwiaty wabiące motyle oraz butleje. Nasiona kwiatów mamy z ubiegłego roku. wysialiśmy jedną grządkę mieszanki gotowej, a potem przez cały sezon zbieraliśmy nasionka. ja i Miś Wieśniak. A nie - Miś Wieśniak jeszcze tu nie mieszkał. Więc tylko ja... 

Nasionek mamy tyle, że możemy obsiewać i obsiewać. Jednakże lub - jak mówi mój Ulubiony Młody Zdolny Pisarz Refleksjonista Marzyciel- aczkolwiek trzeba tym nasionkom dać szansę..
Tak więc razem z Misiem Wieśniakiem zabraliśmy się za robotę. Na początku wyglądało tak:


Po skończonej pracy - tak. Kamienie służą do tego, żeby Ukochany Wieśniakowski Gospodarz Uwielbiający Kosić wiedział, gdzie NIE KOSIĆ!!!;) , a jednocześnie szerokość koło płotu pozwala swobodnie przejechać kosiarce.

Wzdłuż muru posiane są słoneczniki. Na całej powierzchni kwiaty. Reszta nie zależy ani ode mnie, ani od Misia Wieśniaka. Roślinki - macie wolę rośnięcia - to walczcie z perzem i pokrzywami.. Daliśmy Wam szansę..






OPIS PRAC WIEŚNIAKOWYCH:
1. wywieziono 4 taczki takich kłączy perzu i pokrzyw
2. Teściowy Wieśniakowy Fanatyczny Ogrodnik znowu będzie zły, bo na pewno stępiliśmy haczkę hakając  jak szaleni...
3. przywieźliśmy 5 taczek ziemi z kretowisk pracowicie zbudowanych przez całą bandę kretów kopcowatych i zasypaliśmy teren.
4. Posialiśmy kwiaty i słonecznik
5. z lubością obserwowaliśmy zachwycone ptaki, które wyżerały nam dopiero co posiane nasiona.. no kurza twarz....
6. pozostaliśmy pełni nadziei w oczekiwaniu na efekty
7. poszliśmy wziąć długą, gorącą kąpiel - żeby jutro ruszyć w ogóle ręką i nogą...





2 komentarze:

  1. Znam to z autopsji.. ciagle tylko mniszek i mniszek.. a ktoś kiedyś mi powiedział.. a ja naiwnie uwierzyłam ,że trawa zawsze urośnie.. tak tak...

    OdpowiedzUsuń
  2. mniszek zawsze urośnie;)
    pokrzywka też- ziemię bogatą mamy
    perz się perzy...

    OdpowiedzUsuń